خرید مدرک فنی حرفه ای با استعلام

فهرست مطالب

خرید مدرک فنی حرفه ای با استعلام

خرید مدرک فنی حرفه ای برای آنها که به دنبال شغل هستند پیشنهاد کارآمدی است. رشته های فنی و حرفه ای دارای تنوع زیادی هستند که افراد علاقه مند بسیاری را به خود جلب کرده اند. با آمدن این رشته ها دیگر انتخاب دانش آموزان به چند رشته علوم انسانی، تجربی و ریاضی محدود نشد. دست افرادی که برای انتخاب به سوی رشته های فنی و حرفه ای می روند در انتخاب شغل در آینده نیز بازتر است و ارتباط مستقیمی با آن دارد. در ادامه اطلاعات بیشتری درباره رشته های فنی و حرفه ای آورده شده است.

خرید مدرک فنی حرفه ای
خرید مدرک فنی حرفه ای

اطلاعات لازم پیش از خرید مدرک فنی حرفه ای

خرید مدرک فنی حرفه ای راه حل بسیار مناسبی برای همه متقاضیان مدرک دیپلم است که دوست دارند مدرکی متناسب با شغلشان دریافت کنند. در گذشته انتخاب های زیادی برای گرفتن مدرک دیپلم نبود.

تنها رشته هایی که می شد در میان آنها برای تحصیل در دبیرستان و گرفتن دیپلم و همچنین ادامه آنها در دانشگاه اقدام کرد، رشته های علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی و فیزیک بود. اما با آمدن رشته های فنی و حرفه ای پا گذاشتن در مسیر شغلی آینده و دست یافتن به علاقه حرفه ای راحت تر شده است.

زمانی بود که دانش آموزان فکر می کردند که رشته های فنی و حرفه ای برای کسانی است که از نظر علمی ضعیف تر هستند مناسب اند. یعنی پایین بودن سطح دانش آموزان است که آنها را مجبور می کند بین رشته های تحصیلی به سراغ فنی و حرفه ای بروند. اما این تصور کاملاً درباره این فنی و حرفه ای اشتباه است.

امروزه کارکرد این رشته ها به خوبی برای همگان آشنا شده است و بازخورد انتخاب رشته های فنی و حرفه ای در دبیرستان در شغل آینده دانش آموزان برای همگان قابل مشاهده شده است. به همین دلیل است که در میان افرادی که متقاضی خرید مدرک تحصیلی در سطح دیپلم هستند، افراد زیادی به سراغ رشته های فنی و حرفه ای می روند.

خرید مدرک فنی حرفه ای
خرید مدرک فنی حرفه ای

تفاوت خرید مدرک فنی حرفه ای با دیپلم های دیگر

پیش از خرید مدرک فنی حرفه ای نیاز است که درباره این دیپلم و شاخه های آن اطلاعات بیشتری کسب شود. این رشته دارای 4 شاخه است که در همه آنها بیشتر از 40 زیرشاخه وجود دارد. دانش آموزان این رشته ها به جای دبیرستان در هنرستان تحصیل می کنند. هدف از این رشته ها نزدیک کردن انتخاب و تحصیل دانش آموزان به شغلی که در آینده قصد ورود در آن را داشتند بوده است.

مثلاً اگر کسی قرار بود در آینده خیاط بشود، لازم نبود دیگر در دبیرستان واحدهای بی ربط علوم تجربی را بگذارند و در این رشته دیپلم بگیرد. در صورتی که می تواند از همان سال های دبیرستان در حوزه علاقه و حرفه آینده خود تحصیل کند و دانش به دست آورد.

کسی که مدرک فنی و حرفه ای دارد یعنی چند سالی در یک حوزه کاری فعالیت کرده است. رشته هایی که در هنرستان وجود دارند از تنوع زیادی برخوردارند. افرادی که در این رشته ها تحصیل می کنند همگی در آن حوزه متخصص می شوند و درس های خود را به صورت عملی و در کارگاه ها می گذرانند.

کار عملی در کارگاه ها بسیار برای این دانش آموزان مؤثر خواهد بود. کسانی که سال ها است در یک شغل فعالیت حرفه ای دارند و برای گرفتن برخی مجوزها کارشان به گرفتن مدرک افتاده است می توانند نیاز خود را با خرید مدرک فنی حرفه ای برطرف کنند.

خرید مدرک فنی حرفه ای
خرید مدرک فنی حرفه ای

شاخه ها و زیرشاخه های فنی و حرفه ای

خرید مدرک فنی حرفه ای با شناسایی شاخه ها و زیرشاخه ها منجر به انتخاب بهتری خواهد شد. هنر، صنعت، کشاورزی و مدیریت و خدمات سر شاخه های اصلی رشته های فنی و حرفه ای هستند. یعنی در ابتدا دانش آموز یا خریدار مدرک باید این چهار گروه را بشناسد تا بتواند از میان آنها یکی را انتخاب کند.

رشته های فنی و حرفه ای در این چهار گروه جای می گیرند. از آنجا که بر طرفداران این رشته ها هر سال افزوده می شود، تعداد رشته ها نیز بیشتر می شود. به تازگی شش رشته حمل و نقل ریلی، انرژی، خدمات فروشگاهی، محیط بانی، بازیافت مواد و بهداشت عشایر و روستا به آنها اضافه شده اند.   

فنی و حرفه ای در شاخه هنر دارای سیزده زیرشاخه است. این زیرشاخه ها در میان رشته های فنی و حرفه ای بیشترین طرفداران را دارند. از میان آنها می توان به طراحی دوخت، فتوگرافیک، نقاشی، سینما، نقشه کشی معماری و مرمت آثار فرهنگی اشاره کرد.

همه مدرسه ها و هنرستان ها دارای این رشته ها نیستند، اما در حین خرید مدرک فنی حرفه ای این مسئله اهمیتی ندارد. مدیریت و خدمات دارای سه زیر شاخه است که شامل خدمات، بازرگانی و امور اداری و بهداشت و سلامت می شود.

گروه صنعت فنی و حرفه ای دارای پنج زیرشاخه است. برق و رایانه، تعمیر و نگهداری ماشین آلات دریایی، مواد و فرآوری، مکانیک و معماری ساختمان نام آنها هستند.

الکترونیک، مکانیک موتورهای دریایی، صنایع نساجی، مکانیک خودرو و صنایع چوب و مبلمان از جمله رشته های شاخه صنعت هستند. شاخه کشاورزی نیز دارای زیرشاخه های زراعی، باغی، دامی، صنایع غذایی و ماشین های کشاورزی است که بسیار کاربردی هستند و برای ادامه مشاغل کشاورزی کارایی زیادی دارند.

خرید مدرک فنی حرفه ای
خرید مدرک فنی حرفه ای
خرید مدرک فنی حرفه ای و انتخاب رشته

خرید مدرک فنی حرفه ای شاید کمی مشکل تر از دیپلم های دیگر باشد. زیرا این رشته ها دارای تنوع زیادی هستند که همین مسئله می تواند انتخاب را دشوارتر کند. هر کسی هر رشته ای را در هنرستان انتخاب کند می تواند بعداً در دانشگاه نیز در همان حوزه تحصیل کند.

برای دریافت مدرک کاردانی فنی و حرفه ای می توان به صورت با کنکور یا بدون کنکور اقدام کرد. خرید مدرک در این مقطع نیز امکان پذیر است. یکی از راه های دست یافتن به یک انتخاب رشته درست مشاوره گرفتن از افراد متخصص است. کسانی که همه رشته ها را می شناسند و می توانند با توجه به نیاز فرد متقاضی بهترین گزینه را برای او در نظر بگیرند.

افراد شاغلی که با هدف ارتقای شغلی خود دست به خرید مدرک فنی حرفه ای می زنند، کمی کارشان راحت تر خواهد بود. مثلاً کسی که سال ها است مشغول حرفه عکاسی است و در یک برهه از زمان به مدرک دیپلم فنی و حرفه ای یا کاردانی آن نیاز پیدا کند، می داند که باید مدرک خود را در همین رشته بگیرد.

فقط دانشگاه های فنی و حرفه ای نیستند که دانش آموزان تحصیل کرده در رشته های فنی و حرفه ای را می پذیرند. آنها می توانند به دانشگاه های علمی کاربردی، مؤسسه های آموزش عالی غیر انتفاعی و دانشگاه آزاد نیز وارد شوند. برای رفتن به دانشگاه های بدون کنکور لازم نیست که رشته تحصیلی مدرک دیپلم فنی و حرفه ای با رشته دانشگاهی هماهنگی داشته باشد. امکان ورود این دانش آموزان به دانشگاه های سراسری با آزمون کنکور هم وجود دارد.

خرید مدرک فنی حرفه ای با استعلام
خرید مدرک فنی حرفه ای
بازار کار مدارک فنی و حرفه ای

خرید مدرک فنی حرفه ای با توجه به شغلی که در آینده قرار است پیش گرفته شود اهمیت بیشتری پیدا می کند. در صورتی که فرد متقاضی خرید می خواهد با مدرک برای انتخاب شغل اقدام کند، باید با دقت بیشتری این کار را انجام دهد. بیشتر رشته ها و مدارک فنی و حرفه ای دارای بازار کار حرفه ای خوبی هستند.

بیشتر فارغ التحصیلان این رشته ها به سرعت وارد بازار کار می شوند. به دلیل این که اساس کار رشته های فنی و حرفه ای عملی و کارگاهی هستند، سریع تر از بقیه در شغل خود مهارت پیدا می کنند.

در میان رشته های فنی و حرفه ای دو رشته تنها مختص دختران هستند. کودک یاری و طراحی دوخت رشته هایی نیستند که در هنرستان پسرانه بتوان در آنها مشغول تحصیل شد. در زمان خرید مدرک فنی حرفه ای باید به این مسئله توجه شود. بقیه رشته ها در میان پسرها و دخترها مشترک هستند.

خرید مدرک فنی

مشاوره پیش از خرید مدرک فنی حرفه ای

خرید مدرک فنی حرفه ای بدون مشاوره می تواند مشکلات بعدی را به همراه داشته باشد. هر شخص متقاضی مدرک فنی و حرفه ای باید پیش از هر اقدامی از افرادی که در این حوزه متخصص هستند کمک بگیرد. اگر برای تقویت رزومه کار خود به مدرک فنی و حرفه ای نیاز دارید و نمی دانید

که مدرک کدام رشته به کارتان می آید، بهتر است با مشاوران در این باره صحبت کنید. البته ممکن است دیپلم برای ارتقای شما کافی نباشد. شاید نیاز باشد که برای مدرک مقاطع بالاتر نیز اقدام کنید. هر مدرکی یک ارزشی دارد و هر کسی می تواند با توجه به نیاز خود به سراغ خرید مدرک برود.  

افرادی که تجربه ای در خرید مدرک ندارند ممکن است به مراکزی مراجعه بکنند که مدرک اصل به آنها ارائه نکنند. مدرک جعلی یعنی مدرکی که قابل استعلام نباشد. خرید مدرک فنی حرفه ای بدون آگاهی از مراکز معتبر می تواند خریدار را با خسارت های جبران ناپذیری مواجه کند. در صورتی که خرید مدرک اصلی و قابل استعلام اهمیت بسیار زیادی دارد و می تواند به موفقیت فرد متقاضی در هدفی که از خرید مدرک دنبال می کند بشود.

قابل توجه کلیه متقاضیان محترم خرید مدرک تحصیلی:

کیفیت و اصالت اتفاتی نیست

موسسه مشاور مدرک غیر از این وب سایت که سایت رسمی آن می باشد هیچ وب سایت دیگری ندارد. و همچنین تنها کانال تلگرامی موسسه در بخش “درخواست مشاوره در منوی واتساپ” قرار داده شده است. همچنین تنها راه ارتباطی با کارشناسان مجرب موسسه مشاور مدرک از طریق لینک های موجود در منوی تماس با ما می باشد. و غیر از آن موسسه مشاور مدرک هیچ مشاور یا رابط دیگری ندارد.

کیفیت اتفاقی نیست. لطفا توجه داشته باشید که صفحات و لینک های کلاهبرداری زیادی وجود دارد که از اسم و آرم موسسه مشاور مدرک قصد سوء استفاده دارند. صفحاتی که هیچ یک سوابق کاری معتبر و قابل استنادی ندارند و تنها قصد آنها کلاهبرداری از شما مراجعین عزیز می باشد و حتی نمونه کارهای موجود در صفحات و کانالهای خود را از موسسه مشاور مدرک به سرقت برده اند. صفحاتی که حتی یک مقاله آموزشی معتبر و قابل استناد در زمینه فرآیند خرید مدرک تحصیلی ندارند و تنها قصد آنها شیادی و کلاهبرداری از شما بزرگواران می باشد.

لطفا برای هزینه و زمان خود ارزش قائل شوید و به هیچ یک از لینک های دیگر بجز لینک هایی که در این وب سایت معرفی شده است اعتماد نفرمایید.