دانشگاه های طرف قرارداد

دانشگاه های طرف قرارداد
دانشگاه های طرف قرارداد
دانشگاه های طرف قرارداد
دانشگاه های طرف قرارداد

دانشگاه های طرف قرارداد

موسسه مشاور مدرک بدلیل اینکه تنها نماینده رسمی وزارت علوم و تحقیقات جمهوری اسلامی ایران و تنها نماینده سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی می باشد، میتواند در کلیه رشته ها و مقاطع تحصیلی موجود در دانشگاههای دولتی، آزاد، غیرانتفاعی، پیام نور و علمی کاربردی برای متقاضیان مدرک تحصیلی معتبر و با استعلام مادام العمر اخذ نماید.
از متقاضی محترم درخواست میشود که از ادامه همین صفحه دفترچه انتخاب رشته مقطع مورد نظر خود را دانلود نموده و پس از بررسی اینکه در کدام دانشگاه رشته و مقطع مدنظر وی وجود دارد با یکی از کارشناسان مجرب موسسه مدرک مشاور ارتباط برقرار نماید.

دانشگاه های طرف قرارداد

قابل توجه کلیه متقاضیان محترم خرید مدرک تحصیلی:

کیفیت و اصالت اتفاتی نیست

موسسه مشاور مدرک غیر از این وب سایت که سایت رسمی آن می باشد هیچ وب سایت دیگری ندارد. و همچنین تنها کانال تلگرامی موسسه در بخش “درخواست مشاوره در منوی واتساپ” قرار داده شده است. همچنین تنها راه ارتباطی با کارشناسان مجرب موسسه مشاور مدرک از طریق لینک های موجود در منوی تماس با ما می باشد. و غیر از آن موسسه مشاور مدرک هیچ مشاور یا رابط دیگری ندارد.

کیفیت اتفاقی نیست. لطفا توجه داشته باشید که صفحات و لینک های کلاهبرداری زیادی وجود دارد که از اسم و آرم موسسه مشاور مدرک قصد سوء استفاده دارند. صفحاتی که هیچ یک سوابق کاری معتبر و قابل استنادی ندارند و تنها قصد آنها کلاهبرداری از شما مراجعین عزیز می باشد و حتی نمونه کارهای موجود در صفحات و کانالهای خود را از موسسه مشاور مدرک به سرقت برده اند. صفحاتی که حتی یک مقاله آموزشی معتبر و قابل استناد در زمینه فرآیند خرید مدرک تحصیلی ندارند و تنها قصد آنها شیادی و کلاهبرداری از شما بزرگواران می باشد.

لطفا برای هزینه و زمان خود ارزش قائل شوید و به هیچ یک از لینک های دیگر بجز لینک هایی که در این وب سایت معرفی شده است اعتماد نفرمایید.